ارسال رایگان با خرید بیش از 500 هزار تومان

سوالات متداول

بیشترین سوالاتی که شما از ما پرسیدید:

چگونه می‌توانم پروفایل یا حساب کاربری بسازم؟

در وب‌سایت روی گزینه "حساب کاربری" کلیک کنید و با استفاده از شماره موبایل، ثبت‌نام خود را انجام دهید. بعد از وارد کردن کد تاییدی که پیامک شده، ثبت‌نام شما انجام می‌شود. برای تکمیل اطلاعات خود نیز می‌توانید در حساب کاربری بر روی گزینه "جزییات حساب" و "آدرس" کلیک و اطلاعات درخواستی را تکمیل نمایید.

آیا برای خرید اینترنتی اکسسوری لازم است از قبل در وبسایت ثبت‌نام کرده باشم؟

خیر؛ شما بعد از انتخاب و اضافه کردن اکسسوری مورد نظر به سبد خریدتان می‌توانید اطلاعات فردی و ارسالتان را کامل کنید و پرداخت را انجام دهید.

چطور می‌توانم مشخصات کاربری و آدرس خود را ویرایش کنم؟

بعد از ورود به حساب کاربری خود روی گزینه "حساب کاربری" کلیک کنید. برای ویرایش آدرس‌تان گزینه "آدرس" و برای ویرایش اطلاعات شخصی‌تان روی گزینه "جزییات حساب" کلیک کنید و بعد از انجام تغییرات مورد نظر، دکمه "ذخیره تغییرات" را بزنید.

چطور سفارش خرید اکسسوری خود را ثبت کنم؟

اگر تاکنون در وب‌سایت زر اکسسوری ثبت‌نام نکرده‌اید، برای ثبت سفارش مراحل زیر را انجام دهید:
1. ابتدا بدلیجات و اکسسوری مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه کنید.
2. وارد سبد خرید شده و دکمه "ادامه جهت تسویه حساب" را بزنید.
3. پس از تکمیل مشخصات و آدرس، دکمه "ثبت سفارش" را بزنید تا وارد درگاه بانک شوید.
4. در این مرحله پس از وارد کردن شماره کارت (شماره 16 رقمی روی عابر بانک)، CVV2 (شماره ۳ یا ۴ رقمی که روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج شده)، تاریخ انقضای کارت (مندرج روی عابر بانک) و رمز دوم یا رمز پویای کارت (از بانک مربوطه دریافت کنید) دکمه "پرداخت" را بزنید.
اگر قبلاً در وب‌سایت ثبت نام کرده‌اید، بعد از ورود به حساب کاربری خود مراحل فوق را بدون نیاز به وارد کردن مشخصات و آدرس، انجام دهید.

چطور مبلغ سفارش را پرداخت کنم؟

شما می‌توانید با تمام کارت‌های عضو شبکه شتاب مبلغ سفارش را به صورت اینترنتی و از طریق درگاه امن بانکی در وب‌سایت زر اکسسوری پرداخت نمایید.

چگونه می‌توانم خرید اینترنتی اکسسوری خود را پیگیری کنم؟

بعد از ثبت سفارش در فروشگاه اینترنتی زر اکسسوری، روند آماده‌سازی و مراحل ارسال سفارش از طریق پیامک به شما اطلاع رسانی می‌شود. سفارش‌ها ظرف یک روز کاری از طرف مجموعه زر اکسسوری به اداره پست تحویل می‌گردد و اداره پست بین 2 تا 3 روز کاری مرسوله را درب منزل تحویل شما خواهد داد. برای پیگیری مرسوله خود در اداره پست می‌توانید وارد سایت شرکت پست به آدرس https://tracking.post.ir/ شوید و با وارد کردن شماره مرسوله ۲۴ رقمی که از طریق پیامک دریافت کرده‌اید، وضعیت مرسوله خود را پیگیری کنید.

هزینه ارسال چقدر است؟

در حال حاضر هزینه ارسال به صورت ثابت برای تمامی استان‌ها 30 هزار تومان می‌باشد که این مبلغ در زمان پرداخت به فاکتور شما اضافه می‌گردد. ارسال سفارشات بالای 500 هزار تومان نیز رایگان می‌باشد.

نحوه ارسال چگونه است؟

تمامی سفارش‌ها با پست سفارشی ارسال می‌گردد؛ اما اگر ساکن تهران هستید به درخواست شما ارسال سفارش از طریق پیک در روزهای کاری امکان‌پذیر است. در این صورت هزینه پیک به عهده مشتریان محترم می‌باشد و سفارش به صورت پس کرایه یعنی پرداخت در مقصد به دست شما خواهد رسید.

آیا می‌توانم برای خرید اکسسوری پرداخت درب منزل را انتخاب کنم؟

خیر؛ متاسفانه امکان پرداخت سفارش در محل وجود ندارد.

چطور مطمئن شوم سفارشم با موفقیت ثبت شده است؟

در صورت موفقیت آمیز بودن خرید، بعد از پرداخت وجه پیامکی حاوی اطلاعات سفارش دریافت خواهید کرد. چنانچه بعد از گذشت یک ساعت پیامکی دریافت نکردید اطلاعات واریزی خود مانند نام و نام خانوادگی، شماره تماس، تاریخ و مبلغ واریزی را از طریق واتسپ، تلگرام و یا چت آنلاین در وب‌سایت، برای ما ارسال نمایید تا در اسرع وقت مشکل را بررسی و رفع نماییم.

در چه ساعاتی امکان خرید اکسسوری دارم؟

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش آنلاین بدلیجات و اکسسوری خود را ثبت کنید.

چطور از تخفیف‌ها و حراج بدلیجات باخبر شوم؟

با عضویت در خبرنامه می‌توانید از تخفیفات و حراج بدلیجات و اکسسوری‌ها باخبر شوید. همینطور از منوی حراج بدلیجات می‌توانید محصولات تخفیف‌دار را مشاهده و خرید نمایید.